Lite koll..?

Efter träningen i eftermiddags så har det varit lungt, plockat upp lite hemma och lagat mat. Har haft ont i huvudet och den försvinner inte efter ett gäääng glas vatten. Bubbel bubbel!

Har lagt upp min lägenhet på ett gäng olika bostadsförmedlingar så nu hoppas jag att någon nappar på den, tyvärr blev den ju 300:- dyrare efter räntehöjningarna..så har man inte bostadsbidrag (vilket jag inte har) blir den ju lite för dyr för en student egentligen..men ska sätta upp lappar i skolan ändå!
Sedan har jag dubbelkollat resorna och alla mina papper. Har gått igenom Visum-ansökan och TROR att jag har koll på allt förutom SEVIS-avgiften som ändrades 27 oktober. Imorgon ska jag ringa Skatteverket och beställa ett spec personbevis och hitta någon fotograf till ansökan. Efter det ska jag betala avgiften på banken och beställa en tid på amerikanska ambassaden..puh!!! Kommer inte hinna banken imorgon så de blir på torsdag!


I helgen ska jag till Skåne...skåne är mysigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0