Layouting

Dimman har legat tung över Kalmar idag..blev värre och värre under dagen och vid 16 såg man inte ut genom fönstret typ - spännande! Under förmiddagen satt jag och läste och sammanfattade gårdagens föreläsningen. När jag var klar med det så cyklade jag iväg till Katrin..vi skulle kicka igång vårat nya uppdrag men vi kom inte så långt, men man måste ju börja någonstans! Vi gav dock upp snabbt för vi hittade inget vi ville ha och då bytte vi till Tv och Pearl Harbor istället. Så sorglig!
Efter filmen cyklade jag i regnet till Maxi och köpte tacosaker + lite veckohandling, köpte en inredningstidning också :p Jag älskar att bläddra i dem och drömma mig bort!

Hoppas ni får en fin lördagkväll! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0