Idolmys

Kunde inte logga in tidigare ikväll när jag försökte...men nu gick det! Snäll liten blogg! :)
Var och tränade tidigare ikväll, spinning! Ett roligt pass med härlig musik, de gör så otroligt mycket. Ledaren var superglad och pratade på, en rolig liten filur!
Har spenderat kvällen hos...Katrin..sicken överraskning  va? I know! De är mysigt hos Katrin och man har alltid roligt, förstår inte varför inte fler är där? Vi har tittat på Idol, inte så mycket klagande idag..dom var ju bra! Men vi åt godis och apelsiner - mums - istället, fungerade det också!

Imorgon ska jag på pass, sedan ska jag läsa och skriva - en lördag i pluggandets tecken!

Kommentarer
Postat av: katie

Du är den som e hos mig för de e du som bor ensam;) Men du är så välkommen såå hjärtat!!

2008-11-09 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0