I kalla Kalmar

De är skillnad på kallt och kallt! I stockholm var det kallt för det var snöstorm och isigt, men i Kalmar är det nästan kallare..men de är inte lika snöigt och blåser lika mycket. Burr!!! Mössa, vantar, halsduk och overall på tack ;)

Han in på första rasten när jag kom till skolan så jag missade inte så mycket, bara vårt möte med den förvirrade handledaren. Rätt skönt att vara tillbaka i kalmar, håller just nu på att tvätta det lilla jag hade..suck jag orkar inte gå ner i källaren och hänga upp allt. Tror jag tar med allt upp direkt så slipper jag gå ner igen..plus att jag kanske ska iväg till Katrin och plugga när hon kommer hem från stallet.

Min hobby - Tradera! Ska ta och ringa min ev hyresgäst och kolla om dom ville ha lägenheten eller om den andra tjejen ska få chansen. We will se, väldigt spännande!!!

Ciaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0