Home sweet home

Nu är jag såååå himlans slut, vilken dag. Mina fötter dödar mig, hjälpte inte ens att försöka koka dem i duschen (lite liite bätre bara..). Kom precis hem från puben, slängde in mig i duschen som skrek efter mig. Allt smuts, öl upp på armarna och annat äckel från disken ville bort bort bort. Så nu är jag iaf ren och fin. Sängen är riktigt nära nu...så härligt!

Jobbandet gick bra, kul bargeneral och de hjälper ALLTID, vi är grymma på att dansa! :p Ganska lite folk men vi tog helt klart nytt rekord i dricks på en torsdag - wei! 44:- var varav dom andra två tjänade ihop kanske max 20:- tillsammans, tvinga folk att dricksa/vara trevlig gör mycket...men dom var ju killar och dom flesta killar behöver gå en charmkurs!!

Ingen hyresgäst än - vill DU hyra min under bara etta på 39kvm? Den är lovely lovely!
Ciao och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0