Heeelg

Wei, fredagen är nästintill avklarad - iaf i skolform! Har suttit i skolan och försökt arbetat på våran B-uppsats. Var rätt flitiga i början..mot lunch gick det ner och sedan upp igen efter lite mat i magen. Vi har en plan, en struktur och inledningskapitlet iaf - skönt! Nästa vecka är det metod som gäller..fun fun fun. De kommer bli gryyymt. Nu ska jag sätta mig och skriva min del innan jag ska iväg på ett spinningpass ikväll. Bra start på helgen!! Sen kommer frida och då ska vi äta på puben innan de blir till Katrin och Idol  - samt eventuellt baka pepparkakshus (vi får se hur det blir..)

De ligger snö på marken i Kalmar..mysigt att vakna upp och se snö, inte vanligt i Kalmar om vi säger så. Kallt är de alltid men inte snöigt. Mys mys mys. Nästa helg ska vi ha adventsmys hos Katrin..de ska bakas och mysas, allt med världens bästa tema - haha!! Någon som vill gissa vårat tema?

Puusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0