Halvdag

Nu är jag hemma efter en fullt-upp-dag! Borta bra men hemma bäst, och jag älskar ju min lägenhet så saknar den när jag är borta :p Jättemysigt har vi haft, goda katter men STORA, puh mätt!

Visningen idag gick bra, rekordsnabb men de är ju inte så mycket att se..Men han ville iaf ha den, så de känns ju bra. Ska träffa den andre intressenten imorgon efter skolan, får se om hon är lika intresserad då. Hon blev överlycklig då jag sa att hon hade första tjing på lägenheten så hon sa att hon ville ha den först. Men som sagt, man vet ju aldrig. Nu har jag iaf två som VILL ha den mycket bestämt så den är ju så gott som uthyrd. Hör av sig folk som är intresserade hela tiden..så plockar bort annonsen på blocket imorgon.

Nu är det sängen som gäller..ska läsa lite innan jag somnar tänkte jag. Imorgon är det skolan 09.00 för uppsatsskrivande. Föreläsning mellan 12-14.45 och efter det direkt hem för visning. Måste lämna in min cykel och få den fixad också, alla pengar försvinner. Nudelmånad!!!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0