Föreläsning 1

Imorse hörde jag inte ens klockan, stängde av det 7 gången men kommer verkligen inte ihop det. Måste skaffa en ny klocka tror jag! Föreläsningen började 9 och jag vaknade av katrins sms vid 08.29, tack för det :) Hoppade upp och var klar på 10 minuter (sminkad, påklädd, plattat håret, sprayat) nytt rekord!!

Föreläsningen var väl sådär..föreläsaren är väl lite bättre än förra gången vi hade honom, detta är nog lite mer hans avdelning kom vi fram till. Vi får se hur kursen blir, men de kan nog bli intressant! Hoppas på det iaf! På måndag börjar uppsatsskrivandet också..de ska bli spännande. Men nu är det helg, ska läsa lite kapitel och sammanfatta dagens föreläsning idag också. I helgen blir det nog lite projektplugg också. Ikväll är det iaf Idol hos Katrin...som alltid!!! :)

Ciao


Kommentarer
Postat av: Debbie

Wow! Klar på 10 minuter! Det skulle jag nog inte klara, inte om jag skulle hinna med allt som du fick till iaf ;)

2008-11-07 @ 21:28:45
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: Jojo

Haha..ja pinsamt nog så har jag en färdighet att försova mig så man får till snitsen! Men de gick galet fort imorse! :p

2008-11-07 @ 23:50:24
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0