Flumtisdag

Jag vet inte hur många gånger idag jag glömt vad de är för dag..typ 20? Sova är ett måste..men jag överlevde faktiskt dagen hyfsat bra, fast nivån var inte den högsta kanske. Cyklade med Annica mot biblioteket vid 9 och somnade efter 3 någongång så blev väl en 5 timmars sömn :S

På biblioteket började vi med vår rapport i orgen, har ett ämne och ett ämne i de..alltså har vi något att skriva om och kom en bit idag. Det mesta är flum men de finns iaf en del vettigt förhoppninsvis. Sedan fortsatte vi med uppsatsen..nu är det spikat vad vi ska skriva om och de kommer bli sjukt bra!!!! Handledaren hade exakt samma idé som vi så de var ju riktigt kul. Som start ska vi gå och se nya Bond filmen imorgon - thats our thing!!!

Nu ska jag förstå mig på amerikanska ambassaden, oh right..bokade min biljett i eftermiddags då CSN fattade beslutet i förmiddags så ni är resan definitivt BOKAD - Fy så skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0