Flummfaktor

Jag överlevde dagen!! Vi fick ihop en fin liten presentation under förmiddagen och han självklart med en del flum och en del jakt efter hästar - snacka om att man blivit hästskadad!!! Flams flams flams, men sjukt kul har vi!! (kanske inte de runt omkring :p) Efter lunchen var det dags för presentationen..jag var inte nervös men ville absolut inte vara först. Dom andra hade ju minst sagt kört en annan style, blev rätt nervös eftersom man vill ju inte höra att man gjort fel. Men vi blev glatt överraskade - vår lärare verkade verkligen gilla de vi gjort så de var super. Ska bli intressant att se betyget..

Efter presentationerna som var klara vid 16.30 cyklade jag hem, hämtade träningskläder och sedan iväg till gymmet. Stenhårt och nu är jag sluutt. Ska slänga ihop tonfiskwraps och titta lite på tv. Dagens pluggande nu på kvällen blir ett kapitel i någon av org böckerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0