En finfin söndag

Nu har vi precis varit och dumpat skåningarna som tillfälligt invaderade Kalmar..en mycket trevlig invasion måste jag säga!
Barbados igår var superkul, fast man blev rätt trött eftersom dom spelade till 02..fast dom mixade lite med ett annat band som körde Gyllene tider och dom var också riktigt bra. Roligt att titta på alla otroligt duktiga dansare som äger dansgolvet, haha tänk om man ens kunda dansa hälften så bra :p Blev sent men de var värt de!

Idag har de varit luungt och skönt, ska iväg och träna nu tänkte jag och ikväll blir de eventuellt sconesbakning med flickorna. Känner mig baksugen, och scones och te sitter ju aldrig fel! Nej nu ska jag ta och diska..oh so much fun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0