Det händer saker

Det blidde ingen spinning, jag körde ett pass i gymmet istället. Jag höll på att dö men körde järnet, samma vikter som förra gången som var två veckor sedan. De var skönt som den när det var klart..som alltid :p Spinningorken är som bortblåst...den kommer förhoppningsvis snart tillbaka! :)

Blev precis uppringd av en kille som var intresserad av lägenheten, han lät vettig och ska kolla och titta på lägenheten i början av nästa vecka! Känns kul, satt precis och tänkte på om någon skulle höra av sig när det ringde. Så nu får jag snygga till det lite extra :p Hoppas hoppas att de är en vettig människa som gillar lägenheter! :)

Ciao från en Happy Johanna!

Kommentarer
Postat av: Karro

Ska du sälja eller hyra ut?

2008-11-14 @ 11:52:02
URL: http://kajjo86.blogg.se/
Postat av: Jojo

Jag ska hyra ut den bara medan jag är i USA! :)

2008-11-16 @ 22:44:29
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0