De löser sig..

Sitter i soffan i äkta soffpotatisstyle! Tittar på Music and Lyrics, och den är fakiskt bra..I love den! Var så uttråkad att jag gick ut och gick..hamnade vid ostbågshyllan på ICA i Berga. Thats that, fick inte i mig så många, usch man ska inte köpa sådant..nu är det godisstopp fram till jul, men undantag för några lussesnoppar och pipparkakor (haha..de ska vi baka imorgon på vårat adventsmys)..ja lite störda är vi allt, men jäkligt söta också ;)

Pratade tidigare ikväll men en tjej som vill hyra lägenheten, hon hade tittat på en annan lägenhet också men skulle tacka nej till den.. :) Ska träffa henne på måndag och förhoppningsvis skriva på kontraktet - så bra, så lättad jag är! Har en visning imorgon med en kille, alltid bra att ha en backup. Men tjejen verkar toppen så vi får väl se om jag kan vara riktigt glad på måndag.

Nu är det bara en sak kvar på listan - läkarundersökningen! Så skönt!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0