Bortglömda linser

Gor morgon!!
De är en underbar dag i kalmar, solen skiner och gå blir man mycket piggare och gladare. Min "sovklocka" ser till att jag vaknar automatiskt vid 9..har gjort det i en vecka nu tror jag utan väckarklockan, mycket skönt. Men mindre trevligt var att vakna och inte kunna öppna ögonen..en viss person hade tydligen glömt att ta ut sina linser igårkväll och de tycker inte ögonen om..blä!!!
Idag så ska jag fortsätta att läsa i Handledning för mindre projekt, men innan dess blir de frukost och sedan en promenix för som sagt de är otroligt fint väder! Och i eftermiddag blir det en tur till gymmet och en tur förbi stan.

Ha en fin måndag! (ah de är redan en ny måndag och nya kursen börjar på fredag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0