Uppsala..

Har ju inte berättat vad som hände under uppsalavistelsen..

Jag, Frida och Henki åkte upp för firandet, jag och friday bodde hos Helena och Henki hos sin syrra (inte så långt bort)
. Åkte upp tisdag lunch och började med en eftermiddag on town med lunch på Refifi och sen shopping på systemet. Uppdateringar med Ellen och Sophia kring planerna skedde med jämna mellanrum för att få någon sånär koll :p

Sen satt vi och solade lite i Ekonomikumparken i väntan på Helenas återkomst för upfixning inför Kvalborgs kvällen. Fest på studentvägen och senare mot Norrlands..gästleg var så onödigt att införskaffa för vi spenderade inte myk tid på nationerna 1h med vattenkrig och toasittande typ! Hemsläpande och ingen sömn följde (allergi/förkylning+vin)

Valborg var dödens dag (jag var trött och på mindre bra humör!) Frulle vid forsränningen..lunch ekonomikum..middagsgrillning på triangeln tills regnet kom och vi attackerade Ellens rum (tack darling!) Dom andra drog vidare mot v-dala (?) och jag och Frida attackerade sängen (sovsäckarna!).

Plus: Vädret!
Minus: Näsblod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0