Sommar och sol

Jag har kommit på mig själv med att vara morgontrött...inte riktigt min grej men man vänjer sig med att inte behöva gå vid 07.00 vareviga dag :) Somnade om tre gånger i morse...så typiskt!

Det är UNDERBART väder ute och de är hemskt att jag måste sitta inne, men bibblan stänger 15 så då ska jag slå mig ner i solen och läsa en bok - det är sommar för mig! Nu har jag 2h på mig att skriva de sista två inlämningarna till engelskan, har imorgon också men då vill jag hellst slippa sitta inne.

Beställde VÄRLDENS underbaraste klänning från Wardrobe stockholm igår, hittade den i fyndhörnan och har spanat in den hur länge som hellst. Den kommer vara hur fin som hellst med en liten solbränna :)

Ciao for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0