Sjuuuuuk

Herregud jag hatar att vara sjuk..saken med mig är att jag är sjuk i 5000 år när jag väl blir sjuk! :( Ont i huvudet, halsen och sen en pollenallergi på det och de är vad jag kallar "Det är synd om Johanna!"

Vi har precis haft en BRUTALT onödig gästföreläsning med en turkisk lärare från Izmin university! Han upprepade i princip hela IMC-kursen och slängde med ALLA turismmål i Izminområdet och halva turkiet. Sjuuuukt onödigt och de hela ska bli en presentation på torsdag..sick! Sick sick sick sick!!!

Nu ska jag hem och göra soppa..kanske! :p

Ciao (från dödsbädden)!

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag är så sjukt trött på dåliga lärare och tråkiga föreläsningar!!! Sommarlov nu - ja tack!

2008-05-06 @ 18:25:29
URL: http://kajjo86.blogg.se
Postat av: Pernilla

Naaw.. hoppas verkligen du kryar på dig snart! =)

2008-05-06 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0