Resor

Tänk va dyrt de är att resa egentligen..de är överdrivet dyrt!

Att ta bussen upp till Stockholm kostar 178:- men tar man samma buss och istället hoppar av en timma tidigare i nyköping kostar det 206:- WHY?
Hur kan detta vara möjligt..jag förstår inte!?

Ska upp på fredag eller lördag och sen ska jag ner igen 22.a som de ser ut nu. Ingen kör och ingen konsert..jag har inte tid för det och har minst sagt tappat intresset *host host* Får se om jag är i Kalmar i höst..och om jag joinar då. Sjunga är roligt men inte allt runtomkring..de är överdrivet oseriöst och framförallt försöker folk ta över andra vilket jag inte tycker är okej längre!

Ta de lungt människor! :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag håller med.. det är helt sjukt!

2008-05-12 @ 15:37:15
URL: http://sweetatti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0