Regnigt

SÅ TYPISKT!!!
Jättefint väder när jag gick upp vid 9-tiden..nu så öser det ner regn, eller nja öser var överdrivet men regnar gör det..och de kommer uppifrån! Så typiskt min tur, jag hoppas att de kommer torka undan och inte vara lika regnit sen på eftermiddagen, de skulle jag tycka var jättepositivt! :p *tänker positivt*

Jag måste ner och hämta en tvätt i källaren också..då måste man gå ut så de får vänta några ögonblick eller två.
SNÄLLA SOLEN KOM TILLBAKA!

Dagen började iaf inte så bra.."kärringen" (de får man säga i de här fallet!) förstörde min dag..min vecka eller bara 7,5 hp. Jag kommer inte ge upp utan skolan ska fan få hålla det dom säger. Någon som vet om man kan anmäla skolan eller en lärare för att dom är senila och inte håller det dom lovar..Im up for it!
Hoppas jag blir gladare i eftermiddag annars pensionerar jag mig!

Kommentarer
Postat av: ille

regn är mys ju :)

2008-05-21 @ 11:56:05
URL: http://sorandom.org/
Postat av: Jojo

Jo de kan vara rätt mysigt de tycker jag med...men inte idag!!

2008-05-21 @ 12:14:03
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: katrin

Jag erbjöd mig att slå ner henne jue.. Tror du inte de hade hjälpt? Annica sitter på henne, tina sparkar och jag slår ;) ooh jag e elak!

2008-05-21 @ 15:24:17
Postat av: Jojo

Asså de skulle vara gryyyyymt!!! Ni är så söta.."Jojo´s änglar"

2008-05-21 @ 20:40:47
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0