Plugg

Nu har vi varit i skolan sen 10..arbetat på rätt bra och fått några sidor färdig iaf. De är ett kul ämne..de svåra är att de inte ska finnas någon direkt struktur vilket är svårt när man är van att de ska vara enligt mallar etc. Men vi får ihop det ändå!

Åkte tidigt till Falken för att prata med hon som är ansvarig över högtiden nästa vecka..men då var hon inte där och nu så sitter hon i möte! Så jag sitter och väntar på att hon ska bli fri så jag kan bli informerad om läget!

Sen ska jag till Katrin..de är såååå tråkigt hemma så jag ska sitta och fixa med vårt arbete och kampanjen medans hon och annica ska plugga budgetering!

Ciao från falken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0