OH, Columbus

Sitter och surfar runt om Otterbien College där jag ska läsa nästa år! Äntligen har jag hittat var skolan ligger i stan..jag är inte så smart alla gånger ;) Ligger precis i Westerville (under texten på Yahoo för intresserade) och de var bättre placerat än jag först trodde. Härligt! 15min från flygplatsen känns också väldigt tryggt!
image304
...vilka roliga butiker finns att hitta i "området"?

Forever21 - Polaris Fashion Mall
Nine West/Nordstrom - 4000 Worth ave,
Macy´s - 4141 Refugee Road
Banana republic - Polaris Fashion Mall
Victoria´s secret - Eastland
The Gap - Polaris Fashion Mall

Kommentarer
Postat av: Debbie

Åh, avis.. massa bra butiker ju :)

2008-05-18 @ 20:59:56
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Jojo

Svar: Ja visst är det, heöt sjukt underbart! Min syster har redan börjat planera vad jag ska få skicka hem :P USA är bra shopping!

2008-05-18 @ 22:41:43
URL: http://jojoaug.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0