Landet

Sicket väder det varit idag..reeeegn och reeeegn och sen lite sol mellan de svarta molnen, helt galet!

Jag har iaf varit ute och kört, blev lite fram och tillbaka..runt i Flen där vi handlade och lite ytterligare fram och tillbaka. Man kommer in i det rätt snabbt men nu måste jag köra järnet fram till det smällen. Fy va hemskt om man inte skulle klara uppkörningen - hemskt! Så får man inte tänka!
Måste backa mer och köra lite lugnare i skarpa svängar sen ska det inte vara några problem, man ska ju inte vara perfekt!

Var och hämtade vatten hos farmor och farfar också så dom fick man se också :) Farfar är så söt och vill hjälpa till att köra mig till flen när  jag ska ha körlektion eller on the big day..världens sötaste farföräldrar!
Birgitta kom hem ifrån Frankrike idag också, dom verkade ha haft det trevligt och en väldigt vacker utsikt!

Middag, soft, datorn, sängen!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0