Kalmar

Nu är jag tillbaka i Kalmar gott folk! Bussresan gick bra, lägenheten såg bra ut om inte lite tom! :P
Åkte och handlade när jag kom hem vid 21 och sen blev det en tur förbi Statoil för jag hade fått en avi och det visade sig vara våra kursböcker - rekord!!! Amazon skickade till och med snabbare än vad vi betalade för så det är super! Kommer köpa fler böcker därifrån - garanterat!

Kursen Advertising campaign planning började idag, mycket internationella studenter och klassrummet var verkligen överfullt!! Verkar kul...inte så mycket nytt att läsa och kursboken är mer en checklista :) Känns bra och de ska bli riktigt kul!!!

Ikväll är det girlsevening...middag på stan och ja de ska bli KUL att träffa alla darlings!
Ciao

Kommentarer
Postat av: annica

Hej gumman.
Kul att du änteligen är tillbaka i stan. tyvär kunde jag inte komma i dag då schemat var fullt, men du kan väl komma förbi i veckan så får vi babla lite skit.

Puss och kram på dig.

2008-05-05 @ 22:50:14
URL: http://ag86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0