Kalmar - inte!

Ha jag slipper Kalmar i ytterligare en helg! Mina brudar aka svikarna skulle tydligen allihoppa åka hem så då passar jag på att spendera ytterligare tid hos mammisen och familjen, myspys! Kalmar blir det på söndag..då börjar den snåla månaden!!

Idag har jag varit förbi Hannas nya lägenhet som bara var sååååå galet söt. Ligger bra till i ett lungt område på Kungsholmen, verkligen underbar (ser nog ännu bättre ut med fler möbler!) Lyxigt värre darlig! :)

Nu ska jag boka biljetter hem till kalmar, lite intresserad utav ett brev från Skatteverket som ligger på hallgolvet. Blir det lycka eller tårar kanske?? Hoppas på liiiite återbäring iaf - snälla!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0