Fredag i Kalmar

Det var en tyst dag igår, mest för att jag åkte ner till Kalmar och hade relativt fullt upp under hela dagen! Tog tåget ner vilket var första gången sen jag flyttade ner..fanns bara den möjligheten :S

Igår hämtade jag klänningen, lunchade/middag med Katrin och sen genrep inför eftermiddagen idag!

Det är underbart väder i Kalmar och de var det igår med. Det är middag på slottet ikväll efter den Akademiska Högtiden så jag hoppas att de ska vara lika fint då, mingel på borggården i ösregn är nog ingen hitt :p Ska iaf bli roligt att vara med, jag agerar fanbärare USA under processionen in och på utvägen hoppas jag eskortera rad 1 för att gå med fana med långklänning i en brant trappa är inge vidare..livsfara! Kommer vara ett intensivt byte på slutet känner jag mig ana. 13.00 ska vi vara i Kalmarsalen ombytta och klara. Wish me luck :)

Nu väntar jag på Katrin..jag ska renskriva vår text, men jag har den inte så måste få den av Katrin först!!

Ha en toppendag där ute!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0