..en vecka kvar

Nu är det nästan bara en vecka kvar av skolan..jippie! Imorgon är det en vecka..ser fram emot! :) Vi ska hålla vår Pitch den dagen och sen är vi fria. Engelskan ska in på Söndag och jag har redan gjort hälften så det ska nog gå bra.

Igår shoppade jag och Katrin cykelkorg (till henne) tänkte jag skulle köpa en stödplupp (till cykelstödet) men de fanns inte! Får ta nån annans :p Sen fikade vi på stans mysigaste café nämligen Kullzénska..fast jag fick fel kaffebeställning men ändå. Sen var vi hos Katrin..jag bor nääääästan där nu :p

Vid 18 åkte jag hem och bytte om och cyklade till gymmet och tränade järnet i en timma vilket var hur skönt som hellst, ikväll ska det nog också bli något pass mellan tvättningen.

Ciao 


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej Gumman!

Undrar om du vill hjälpa mig med en sak. Att hålla ögonen öppna för en sådan plånbok som du har. Jag har inte sett någon nu.

kram

2008-05-26 @ 15:01:56
Postat av: Jojo

Sure thing darling!!!!

2008-05-26 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0