Bal på slottet..

Gårdagen gick jättebra, fötterna fick lida men..vill man vara fin så får man lida pin! :p

Det var relativt med folk i kalmarsalen och inga direkta missöden, en fick en hostattack och där tog äventyren slut. Men det var roligt att medverka och vacker musik, nyckelharpa - I love! Slutade vid 17 tiden och sen skulle vi vara på slottet vid 19 så jag gick runt på stan (iförd balklänning) vilket var..intressant :) Någon gymnasieskola hade bal också så man var inte såååå uttittad!

Väl på slottet behövdes håret fixas och sen var man redo. O så vackra alla var..frack och långklänningar! Så underbart, under välkomsdrincken på borggården stod man mest och beundrade alla, de är inte en vanlig syn :) Middagen serverades i Gröna salen med härlig underhållning och god mat. Jag satt vid ett bra bord och min bordsherre var helt okej och vi hade hur kul som hellst vid bordet. Middagen var slut vid 23 efter en massa tal och skålar. Då blev det ett glas vin på Byttan innan jag cyklade hem!

Tack för en jättetrevlig tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0