Vinter..igen?

Herregud va de snöar..man skulle kunna tro att man är uppe i norrland :p Helt galet..det bara snöar och snöar och snöar!!
Hörde ryktas om pulka med pluttarna på eftermiddagen, det skulle vara första gången för iår :S Kallt kallt kallt! Känner mig lagom duktig med mina ballerina skor, haha lite fel eller vadå? Oh well!
Åker med kusinerna till landet i eftermiddag, skönt att slippa tåget. Riktigt lovely...måste försöka komma i kontakt med syster min som var ute igår om hur hur skulle göra today..

Nu ska jag pussa på Adam, så söt med overall!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Usch för snö!

2008-03-21 @ 10:32:59
URL: http://emiliees.blogg.se
Postat av: Carro

Ja. Det snöar nog allt!
Fy jag som ska ut i den där skiten ocj jogga nu. Bävar inför det kan jag säga.
Du har en väldigt vacker blogg måste jag säga...
Ha de bra!

2008-03-21 @ 10:50:20
URL: http://carlingscat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0