Träning!

Jag tycker de ska bli sååå skönt att vara hemma hela april och komma ifrån Kalmar..man börjar känna av småbarnsfasonerna nu så en paus ska bli riktigt skönt.

Kommer ju ha fullt upp här hemma i Stockholm/Malmköping med körning och hjälpa pappa/birgitta med en massa smått. Inte att glömma Uppsala :) party party!

Det som blir drabbat är ju träääningen...jag har helt vant in mig på mina rutiner med 5pass i veckan och jag gillar det skarpt. Nu kommer jag få gå över till konditionen :S Men de är också bra, B har en balansboll så det blir iaf magövningar! Stavgång kommer det bli, och cykling till bussen under vecka 14!  Jag vill ha ett gym! Ett portabelt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0