Stockholm!

Underbara stockholm...men de är sviiiiiinigt kallt, och ja jag går runt i mina ballerinas och leggins som bara den :) Vafansiken you only live once!
Igår var det stan för heeela slanten! Gick och lämnade väskan hos mamma först, perfa attb hon jobbar på sveavägen/kungsgatan :) Sen gick jag runt och kollade på datorer, skor, leksaker och massa annat skoj. Var inne i typ varje HM-butik, Hamngatan är underbara med deras skoavdelning! Lovely!
Sen träffade jag Elin på ett fik (espresso house) och där satt vi i 3h och pluggade..sjukt duktiga vi var! Jag hade glömt mina anteckningar, dom var tydligen i andra blocket så det fixade sig. Var riktigt skönt och jag har koll på det mesta!

Vi gick på stan ett tag efteråt och sedan åkte hon hem och jag gick till mamma. Blev utskickad att köpa syrrans presenter och spanade på Åhlens. Skräckinjagande syn när jag återvände till DUKA..en stor blodpöl och en folkmassa. Riktigt hemskt! En kvinna hade fått ett ep-anfall och slagit sig rejält i huvudet :S Mamma var dagens hjältinna tillsammans med alla andra som var där..hoppas att allt gick bra sen *knock on wood*

Idag fyllde minibäbis 1år så det fitrades med släkten :) Fullt hus blev det med kusin/syslingar och respektive och gud vet vad. En gammal klasskompis sen grundskolan  är tydligen ihop med en av dem så de är ju alltid skoj att se vad det blivit av folket :)
Nu ska jag jaga kusin..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0