Så duktig så!

När gick jag upp denna underbara lördagsmorgon? Jo klockan 08.00 var jag uppe och bytte om!
Klockan 09 var det medelpass, herrejäklar vilket pass! jag var helt slut, tog i för mycket så det "snurrade" ett tag men sen var jag med igen :)
Var riktigt skönt att komma igång..efterår tog jag en lång varm dusch, insmörjning med underbara Moringa BB från Body Shop och sen in till stan. Biblioteket öppnar inte fören 11 så hade 45 min att slösa bort, gick på hm och hittade en fin vårjacka..och sen en latte från donken och nu är jag på biblioteket!

Satt och läste tidningen..DN..lovely med gratisläsning :) Har iaf hittat mer material till min uppsats! Haha, den är om 2 år men jag har redan mycket klart för mig. Känns ju skönt att man har koll! Ska spana in lite från Sida och så..måste ju finnas MASSA information hos dom!
Nu ska jag skriva min engelskainlämning som ska vara inne imorgon..ikväll är det Tacos hos mig, alla får komma!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0