Regnet öste ner

Igår så började det att regna, jag ignorerade det stenhårt..men de fortsatte ändå. Tycker att jag sover skönare när det regnar ute, det är lugnande..som att sova i tält när det regnar, SÅ MYSIGT! Men inte att det är blött kanske..
Iaf så regnade det imorse också så de blev regnställ :) Inte en favvo men hellre det än att vara dyngsur hela dagen. 

Nu så har vi suttit och skrivit på case 2 som ska presenteras efter påsk, men de måste vara klart innan tisdag då jag åker hem. Mycket tid men det är en så otroligt flummig uppgift att gud vet vad! Men vi fick ett litet grepp om den iaf. Vi ska träffas imorgon och på fredag också och då ska det iaf vara klart!
Ska fortsätta med engelskaarbetet och hoppas att jag får ett första utdrag klart idag, när jag väl kommer igång så går det ju iaf snabbt :) Sen är det Ki-Box ikväll..ska bli skitskoj!! Har aldrig provat det men jäklar elin ska flyga..hihi :) Ska bli skoj! :) Sen är det massa skoj på tv :)

Puuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0