Party på bussen?

Nej det var verkligen ingen partybuss jag åkte upp med..men det var smockfullt! Nu är jag hemma (på landet) och på måndag börjar körningen för fullt! Ska bli superkul men fansiken lite skräckslagen får man ju vara :) Ser INTE fram emot halkan som är på torsdag! :S

Igår var de tentaslask...och ja en tenta var det ju också (den gick bättre än väntat tror jag!). Brudarna plus en skräckslagen kille åt först tacobuffé på KM och sen blidde det puben. Tobbe jobbade och det var fullt hus i princip. Nästan bara en massa trevligt folk (haha stakervarning!). Mycket billigt och bra, hallonsaft och Cointropolitan toppade listan!
För övrigt visade jag mina underbarnstalanger i dart, jag borde bli svenskmästare i freestyle :p OBS freestyle!!!!!

Grillat ikväll..mums! Nu ska jag skiva ihop min engelskainlämning som ska in imorgon...har jag iaf för mig!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0