KARMA

Puh! Nu är Karma och allt över :)
Det var jätteroligt igår..men jag hade inte tid att gå runt och prata med alla företag som jag planerade..men aja man träffade några iaf. Alla sprang runt och jättefina frisyrer..vi hade HAIR och Åbergs där (listan var full innan vi ens öppnat dörrarna .p) Men jag hann inte fixa det :( Jag stod i INFO-disken och garderoben och försökte ha koll. Var en massa folk...och herregud vilket tryck på Bert Karlssons föreläsningar...hihi!

Alla biljetter till hans båda föreläsningar tog slut på ca 5min..båda gångerna. Jag gick på en av dom, haha, snacka om en herre med massa idéer och inget hyffs någonstans! Han pratade i över 1.15min och då var han nog inte ens i närheten av klar..det ringde ju och han var tvungen att svara..någon VD för ett företag som han stod och svor åt typ. Oh well...Bert Karlsson är som han är :) Men de var verkligen intressant att lyssna på honom!

På kvällen var det Bankett på kåren..det var jättefint och dom hade klätt kåren i gult! De var jättefint..och riktig duk på borden till och med! Haha de händer då inte ofta på kåren :) De var roligt eftersom de var mixat med företag och studenter...men vi sjöng för fullt ändå. Hihi, dom måste blitt rädda ibland alltså. Satt brevid en student/handelsbanken och var väldigt trevlig och sen en massa studenter. Roligt med bortsplacering. Uppträdandena var superbra...malin och mackan kickade ass! Haha..! Go marco!

Nä..nu får ni inte veta något mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0