Jag mår illa

Fy...jag tror jag blitt allergisk mot sötsaker :p Fy de blir bara lätt för mycket..påsk och massa ägg och tjafs! Har inte tränat sen i typ torsdags så kroppen strejkar järnet för tillfället!!! Fy fy fy! Får bli en promenix imorgon iaf, eller om det inte är så jäkla kallt. Ska pumpa upp B´s boll och iaf köra på den, de är kul och jobbigt som ***

Längtar riktigt till friskis, herregud efter att ha tränat 5ggr i veckan i x-antal veckor så är det väldigt konstigt att inte köra järnet. Jag vill spinna! Så skönt, speciellt med pulsen...och man säger inte nej till ett hårt pass i gymmet!

Nä..nu ska jag dricka vatten innan jag spyr kakor all over ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0