iPhone

GE MIG..JAG VILL HA!!! Sitter och läser en massa härliga artiklar om den underbara iPhone :) Så underbart söt..jag vill ha en bubbelrosa..det skulle vara det ULTIMATA telefonen och vi skulle nog gifta oss och leva lyckliga :)
Alla dessa rykten.."släpps här".."funkar inte där".."hacka såhär"..bla bla bla!´Jag hoppas iaf att den mindre versionen finns eller kommer att komma, stora telefoner är bara jobbigt!


Update: Vad skulle man göra utan fredrik, jag skulle vara ett tekniskt frågetecken! :) ifun.se is the shit! Tackar!

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

iFånen finns redan i GB! Om du vill ha är det bara att glida in på ifun.se och beställa! Färdig och klar samt på svenska från 4495!

2008-03-10 @ 13:23:52
URL: http://fredrik.sahlstroms.net
Postat av: Jojo

Oh..då ska jag bara sälja min syrra så ska den beställas! :) Haha, nä men fan va gött..checking it out!

2008-03-10 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0