Fort fort fort!

Halloj, solen skiner i Kalmar och det har den nästan gjort hela helgen, såg mörkt ut igår morse men de släppte och solen tittade fram..riktigt härligt eftersom dom säger att de är moln i heeela sverige :)

Har lånat annicas bok under helgen så jag har läst lite ur den..riktigt jobbig eftersom den är skriven i spalter, vilken idé - we don´t like! Men nu så ska jag skriva klart de sista på engelskainlämningen, lovely!
Sen blir det träning (kan inte bestämma mig om jag vill köra gym eller pass..) och efter det renskrivning av kurs.lit.

Imorgon är jag i Växjö på ambassadörsresa, väldigt skönt att vi inte ska åka så långt! Vi är bara två som åker också så det känns hur skönt som hellst - pengar! :) Blir inga inlägg imorgon, eventuellt på tisdag efter KLIPPNINGEN..annars hörs vi på onsdag my love :)

Puss och kram!

Ps. jag röstade på Sanna men tycker att Perelli är grymt bra också..fast jag känner aldrig igen låten i början, bra eller dåligt omen? dS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0