Aj aj aj!

Koffein är inte bra...men de är ju gott så det ska väl absolut räcka!

Helgen var lugn och skön, var ute i lördags efter vår såkallade finmiddag..skoj men ont i fötterna! :) Party all night long. Man träffar alltid så mycket roligt folk när uteställerna stänger, antingen är dom arga och snackar skit om vakterna eller gud vet vad. Haha..jag hade en liten diskussion med en kille som sa sig ha monterat min cykel och att jag har köpt den på Coop - nej de har jag inte alls!

Idag var de föreläsning..den var bra men ingenting nytt..börjar förstå att de var idiotiskt att köpa denna kursboken för allt står verkligen i slidesen! :) Sen var det gymmet i 1.5h med dusch och solning efteråt som var såå skönt! Så nu har jag suttit och läst igenom hälften av allt i boken så känner mig riktigt duktig! Ikväll är det kör..tror jag, ska kolla upp det. Och problemet är att vi har säkerhetsgenomgång med KARMA innan så kören får vänta lite. Men de är jag som står för köpe-fikat idag så måste komma!
tralalalalalalalaaa..

Nu ska jag tillbaka till Elin och boken! Puss!

Kommentarer
Postat av: bokmalen

Fin blogg! Tjejbok söker recensent!
http://boktipsetnu.blogspot.com/

2008-03-03 @ 20:18:41
URL: http://www.boktipset.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0