Stella & Sebastian

Jag är en inbiten Chicklitt läserska och älskar att drömma mig bort i söta böcker med självklara slut. Så johannigt och en paus i vardagen, de behöver man ibland. Jenny Leeb har också skrivit "Grevegatan 22" som jag läste i våras och jag är lika kär i den!

Stella och Sebastian är rolig, söt och ganska förutsägbar..men de är alla chicklit´s. Rekomenderas till alla gulliga människor som behöver lite extra gullighet i vardagen :)

Omslagsbild: ISBN 9789185625659, Stella & Sebastian

J J J J J

Kommentarer
Postat av: Style by Jessica

hejsan!



kolla gärna in min modeblogg! med massa bra tips! ha det bra.

2008-06-23 @ 19:45:38
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: katrin

Jag gillade ditt boktips:P antar vi har typ samma smak.. så jag fortsätter härma dig på denna ^^

2008-06-23 @ 23:11:07
Postat av: Jojo

Det går sååå bra så katrin! :) Borde komma fler chicklit´s tycker man..jag har tusiken läst näästan alla känns det som!

2008-06-24 @ 09:39:30
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0