Sommarväder

Vaknar upp till ett underbart soligt sörmland och självklart blev det frukost med familjen på altanen, sol behöver man ha för att vakna upp och vara glad. Skönt med fint väder, de har ju varit så himlans konstigt väder senaste tiden så förhoppningsvis blir det fint hela dagen så man kan njuta och få lite färg.

Idag är det klippning på schemat, jag kanske färgar håret också..jag kan inte bestämma mig. De är i en lite ljusare ton, hoppas jag iaf för nu har jag tröttnat på att ha så mörkt hår..de är inte sommrigt. Så jag kanske slår till på lite ny färg :)

I eftermiddag/kväll så bär det av till Norrtälje för midsommarfirande. Åker upp till stockholm, framme 17.30 och sen ska jag möta tjejerna och hämta bil, handla och sen är vi on our way. Hoppas de blir skoj och fint väder!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0