Sista dagarna..

Man skulle kunna tro att jag snart dör..men de gör jag inte! Imorgon är sista dagen...det är D-day..the one and only!!

Nu sitter jag i skolan och läser igenom vårat arbete, och vår PP som är så söt så! Dom andra kommer vid 10, men problemet är att jag glömde min mobil hemma..så jag sitter i öppna datorsalen med översikt över alla som passerar! :)

Helgen var trevlig...engelskan blev SKITBRA, jag är skitstolt :) Efter bibblan åkte jag och Annica och stekte oss i solen i slottsparken! Tack för en wooooonderfyll day darling! Igårkväll såg jag ut som en kräfta, jäkla bikini!! Oh well..jag hoppas kunna kasta mig ut idag också..de är lika fint väder idag :)

Nu ska jag fortsätta..de andra kommer om en knapp timma :)
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0