Schneider

Efter en hel dags inlärning av SAP i Nyköping är jag koko i hela huvudet..jag skulle kunna gå och lägga mig. Så trött är jag just nu. Men de har ändå varit en lugn dag, men de blir så mycket när man ska lära sig ett nytt system. Men de har varit roligt också så jag ska icke klaga!

Lunch ute i Hamnen och sen en sväng förbi nyköpingskontoret hann vi också med, hälsade på dom jag kommer ha att göra med från och med måndag. Tjejen jag ska vikariera för går inte på semester förens om 2 veckor så vi ska arbeta parallellt under den tiden - tack gode gud för det! :p Men de ska bli skoj att göra något nytt..förhoppningsvis utan skrik ;) Haha kanske inte som på Svaab nej nej!

På måndag kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0