Rastlös!

Nu - Rastlös!!!

De är jättekallt ute så där kan man inte sitta, de går inget bra på Tv och jag har redan läst nya Elle vi köpte här om dagen. Känns som man lika gärna skulle kunna gå och sova..de är inte ofta man säger det! Motstod alla godheter i affären idag också så inget godis (som jag gillar) finns att snaska på! Lika bra det!!

Imorgon ska jag ner till landet igen, kör nog ner på eftermiddagen och tänkte vara sååå söt att jag städar hela huset. Då blir pappa och birgitta riktigt glada när dom kommer hem...främst birgitta kanske ;) Dom landar vid 19.45 så då ska jag vara i Nyköping och hämta dom vid flyget. Beställde nya Disneykoppar (fick sånna när mamma och pappa var i London typ 18år sedan och dom hänger me, men vill ha nya kompisar!!!) så förhoppningsvis får jag de :)

Innan landet blir det bus med pluttarna..har tagit SÅÅÅÅ söta bilder på dom som jag ska framkalla och sätta upp på väggen i Kalmar. Sommarens uppdrag - fotografera! Höstens uppdrag - framkalla och rama in bilderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0