London

Äntligen ska jag få lämna detta avlånga land, visst det blir bara över en långweekend men vad gör det?!

Familjen åker till London i augusti, inte helt spikat vilka datum men ändå. Ska bli riktigt kul eftersom jag är så mobbad att jag inte varit i London tidigare..inte i Paris heller för den delen :( Får bli skärpning :p I augusti bär det av förhoppningsvis är man rik då också :p Man får ju massa pengar i augusti och i september också för den delen.

Får börja spana in alla Londonmåsten, inte turismställen utan självklart shoppingställen!

Reseguide London

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har inte heller varit i vare sig London eller Paris ;) Men förhoppningsvis ska jag beta av bägge två innan nästa år är slut!

2008-06-25 @ 20:53:05
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0