Live from Skåne

Nu är jag i skåne..Kyrkheddinge för att bli exakt :)

Är hemma hos Katrin och har det superduper (de ordet använder man inte ofta nu..) det är fest på fredag men vi åkte ner efter skolan igår för att ta det lungt. Presentationen igår gick heeeelt okej, vi överlevde och är stolt!

Idag har vi varit i Burlövs centrum vilket var ett helt äventyr ;) Shoppade en söt klänning på Gina och drack islatte på Espresso house - the fun of the day! Sen har vi jagat dragkedja, legat i solen och jagat linser..jag tycker inte om Speksavers och dom kan glömma att jag köper något från dom igen! *******

Puuusssss

Kommentarer
Postat av: Niklas

Kyrkheddinge är ju nästan i mina trakter. Hoppas du trivs här i Skåne, men å andra sidan vem trivs inte i Skåne?

2008-06-05 @ 00:35:01
URL: http://eustrom.wordpress.com
Postat av: Jojo

Nästan skjuter ingen hare! ;)

2008-06-08 @ 20:48:15
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0