iPhone!!!

Jag kan också vara nörd....

Johanna och teknik är ingen direkt höjdare..men när det kommer till mobiltelefoner är jag att räkna med!! *Haha*

Pappa satt vi datorn 19.00, jag springer in i rummet "-GÅ IN PÅ AFTONBLADET OCH PRYLBLOGGEN NU NU NU!!! IPHONE IPHONE" De var inget kul för snubben var seg på att uppdatera något vettigt..men nu fick jag datorn och kunde kolla upp det själv..iPhone 3G 11 Juli hos Telia *Jippie!* Oooops går mitt abonnemang ut lagom till dess, vilken tajming!

Nej jag SKA INTE köpa den då..jag ska vänta...jag ska vänta...jag ska vänta (ingen intalning nej nej) Jag är alltid så dum att jag köper de nya modellerna innan alla barnsjukdomar är borta, men inte den här gången inte! Nu får jag skärpa mig...men asså 1300:- är ju INGA PENGAR!!! (nån som vill satsa pengar på hurvida de blir köp?)


Kommentarer
Postat av: Annica

Du kommer köpa den... Hi Hi Hi

Jag vet vet det, du kan uinte hjälpa dig själv.



Kram A

2008-06-10 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0