Framtiden

Planerna är många..men de finns varken tid eller pengar till allt! Så typiskt eller hur..

Har beslutat mig för att det blir Kalmar i höst, ska ju läsa projektkurser på distans, och hitta mig ett deltidsjobb. Jag är gaaaaaalllet trött på att aldrig ha pengar, jag mår psykiskt dåligt av att vara pank (kan man få bidrag för sådant?)! Måste spara ihop lite pengar till USA och sen pengar till att leva som en människan (student och människa-väldig skillnad).

Blev sååå shoppingsugen när jag och Frida var på K:fem i vällingby :) Pengar pengar pengar!! Plugg och jobb - lycka! Känns skönt att de inte blir så mycket..men jag ska iaf klara en ekonomikurs i höst så slipper man skiten sen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0