En varning ;)

Imorgon gäller det..jag ska ut och köra, och det i princip hela dagen :p

Morgondagens schema:
- Lämna pappa och birgitta på Skavsta..dom ska till London :(
- Åka tillbaka till landet och lämna boxen till birgittas mamma
- Hämta farmor och massa strunt och köra till tippen i Flen
- Tillbaka till landet, byta bil och köra till Ikea i Kungens Kurva, shoppas saker till Birgitta!
- Till mamma! Antingen ställer jag bilen i Hagsätra (gratis) eller så ställer jag den i Södertälje :S
Vi får se!!

Alltså blir det en heeeeel del körande, kommer köra alla bilar imorgon också :p Birgittas till Nyköping, Pappas till tippen och Min till Stockholm! Wish me luck :p De kommer gå great...men passa er där ute!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0