Dagen L

Dagen gick bra, efter många om och men så blev det av. Tyvärr fick jag inte skriva så mycket om det, Birgitta nämnde att jag var bloggerska och för vissas skull fick jag inte ta upp så mycket på bloggen, synd men så är det.

Kolla på TV nästa vår så får ni lära er om bin kan man ju iaf säga! :) Trevligt folk och gud så petiga dom är, tur det..så förhoppningsvis blir det väldigt bra.

Nu har vi varit och fikat hos farmor och farfar, mycket trevligt och nu ska det lagas makaronilåda *mums!* Lånade Arn av Farmor också, dom hade köpt den i förra veckan och jag har ju inte sett den så de blir en Arn-kväll framför tv:n.

För er som sett den..är den bra??

Kommentarer
Postat av: Jojo

Ingen film idag..men imorgon!!

2008-06-24 @ 23:12:59
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0