Back from Skåne

UPDATE: Efter några trevliga dagar har jag återvänt till storstaden :)

Festen var underbar..utgången efteråt i Malmö inte lika :p

Alla i Malmö är psycon och därför måste dom ha metaldektektorer (?) och det gjorde mig faktiskt lite orolig!!! Men det var ändå heeelt okej, nu har jag "sett" Malmö också...och rosengård :p Skåne är helt okej, fast enbart runt Lund för där bor Henki och Katrin! Jag ska flytta till en söt gård och köra bil på dom roliga vägarna när jag blir gammal!

Igår flygade jag hem, direkt till Ekerö/Kärsön på Picknik och sen till Frida och gå på fjortisparty i sisådär 30min innan vi tog vår filt och gick, man kan inte alltid träffa rätt! Vi hade rätt roligt utan dom andra också. Idag har vi "gjort" Vällingby Centrum och sen åkte jag in till stan - mötte mamsen och åkte vidare till Södertälje där jag nu är :)

Imorgon är det soooolen och sen ner till Landet några dagar i lugn och ro eftersom pappisen och birgitta jobbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0